I made this widget at MyFlashFetish.com.

Arz's Delicious Homemade

Assalamualaikum w.b.t,

- Terima kasih kerana sudi berkunjung ke blog Arz’s Delicious Homemade. Arz’s Delicious Homemade menerima tempahan untuk sebarang majlis (Pertunangan, Perkahwinan, Hari jadi, Kenduri kesyukuran dan sebagainya).

- Nikmati kelazatan produk Arz’s Delicious Homemade dgn dekorasi yg cantik & menarik pada harga yg berbaloi.. :)

- Untuk pertanyaan atau tempahan sila hubungi saya: Arz / Lena : 019-6056500

- Email : rz_lena@yahoo.com, WhatsApp : 019-6056500

- Tempat: Pangsapuri Seri Proton, Kg Jawa Klang.

- Tempahan hendaklah dibuat seawal 2-3 minggu bergantung kpd kuantiti tempahan tersebut. Lagi awal lagi bagus.

- 50% deposit hendaklah dibayar atau bank in ke akaun Maybank saya bg tempahan RM100 & ke atas. Email bukti bayaran ke : rz_lena@yahoo.com

- Pickup point : Pangsapuri Seri Proton, Kg Jawa Klang dan Shah Alam.


**
****Terima Kasih******


salam.. kengkawan sekalian...
sudah ke siap kan biskut2 raya korang tu.. kite baru jer nk menepek. nie biskut susu ari sabtu lepas. ronda2 myresepi.com.. ternampak plak resepi sempoi nih.. memula tuh tk kompiden jer sbb tgk bahan & caranya sempoi bebeno.. tapi biasa lah.. kite kan suka mencuba..
kite buat color putih & biru.. masa nk buat plak cepat jer.. bulat2 dah siap .. korang try ler..
nk resepi kat bawah yer..
yg merekah tuh .. lg sedap.. klo kunyah dia rangup.. tapi klo kemam jer... melelehh... cayooo dlm molot. sedap bangat. tk rugi cuba resepi nih..


bulat2 jer.. nyummm,...nyummm...masa bakar.. bau dia.. huuiiihh harummm...


Biskut Susu
(kite modipai sket ikut manis yg sesuai ngan kite.. sbb kite dah manis.. kehkehkeh)
1 cwn susu pekat manis.
250gm tepung jagung
2 sudu magerin/butter
1 sudu kecil serbuk penaik. (kite tk letak pun)

cara:
1. Masukkan susu ke dlm tepung jagung & gaul hingga kelihatan seperti serbuk roti.
2. Masukkan magerin atau butter. Uli hingga jadi doh lembut. Kalau keras juga.. tambah sket lagi magerin tuh.. agak2 ler..
3. Bulat2kan & bakar 15min jer.. ikut oven masing2 la.. sbb dia cepat masak...
Senang kan.. sempoi sesangat... sedap plak tuh.

0 comments: