I made this widget at MyFlashFetish.com.

Arz's Delicious Homemade

Assalamualaikum w.b.t,

- Terima kasih kerana sudi berkunjung ke blog Arz’s Delicious Homemade. Arz’s Delicious Homemade menerima tempahan untuk sebarang majlis (Pertunangan, Perkahwinan, Hari jadi, Kenduri kesyukuran dan sebagainya).

- Nikmati kelazatan produk Arz’s Delicious Homemade dgn dekorasi yg cantik & menarik pada harga yg berbaloi.. :)

- Untuk pertanyaan atau tempahan sila hubungi saya: Arz / Lena : 019-6056500

- Email : rz_lena@yahoo.com, WhatsApp : 019-6056500

- Tempat: Pangsapuri Seri Proton, Kg Jawa Klang.

- Tempahan hendaklah dibuat seawal 2-3 minggu bergantung kpd kuantiti tempahan tersebut. Lagi awal lagi bagus.

- 50% deposit hendaklah dibayar atau bank in ke akaun Maybank saya bg tempahan RM100 & ke atas. Email bukti bayaran ke : rz_lena@yahoo.com

- Pickup point : Pangsapuri Seri Proton, Kg Jawa Klang dan Shah Alam.


**
****Terima Kasih******


Terlalu awal ker tak kite buat biskut nih ha...
tapi tk per lah.. biskut kan tahan lama... lagi pun mggu2 depan kite dah bz benda lain plak..
kite buat ler biskut dahlia... mmg peberet kite nih.. masa buka poser jer dah abih 1 tware...
gini ler rope dia.. kite tk pandai sgt nk lentuk2 kan tangan jadikan bunga.. cam tk cantik jer..
tk kisah ler.. ikut corak masing2 la errrkk.. kite tk pro bab2 nih..... tapi rasa sedaaappp... heheheh

korang nk resepi kat sini yer...
Biskut dahlia/semprit
1 cwn magerin
1 cwn gula halus
1 cwn tepung gandum
1 setengan cawan tepung jagung
1/2 cwn tepung kastard
1 biji kuning telor
esen vanila
ceri merah utk hiasan.
cara:
1. magerin & gula pukul smpi kembang & masukkan telor & esen vanila.
2. masukkan tepung gaul2 sampai jadi doh yg lembut. kalau lembut sgt tambah lagi tepung sikit2.
3. masukkan dlm acuan dahlia & tekan dlm loyang pembakar & bakar hingga masak...
tarrraaaa.... dah siap...

0 comments: