I made this widget at MyFlashFetish.com.

Arz's Delicious Homemade

Assalamualaikum w.b.t,

- Terima kasih kerana sudi berkunjung ke blog Arz’s Delicious Homemade. Arz’s Delicious Homemade menerima tempahan untuk sebarang majlis (Pertunangan, Perkahwinan, Hari jadi, Kenduri kesyukuran dan sebagainya).

- Nikmati kelazatan produk Arz’s Delicious Homemade dgn dekorasi yg cantik & menarik pada harga yg berbaloi.. :)

- Untuk pertanyaan atau tempahan sila hubungi saya: Arz / Lena : 019-6056500

- Email : rz_lena@yahoo.com, WhatsApp : 019-6056500

- Tempat: Pangsapuri Seri Proton, Kg Jawa Klang.

- Tempahan hendaklah dibuat seawal 2-3 minggu bergantung kpd kuantiti tempahan tersebut. Lagi awal lagi bagus.

- 50% deposit hendaklah dibayar atau bank in ke akaun Maybank saya bg tempahan RM100 & ke atas. Email bukti bayaran ke : rz_lena@yahoo.com

- Pickup point : Pangsapuri Seri Proton, Kg Jawa Klang dan Shah Alam.


**
****Terima Kasih******


Salam...
arinih nk story sket pasai jemputan kawen.... alhamdulillah.. ramai rakan2 sedara-mare yg menjemput kite n klorge gi kenduri umah mereka. Kalau tiada aral melintang pukang Insyaallah kite pegi.. nie salah satu darinya... kenduri kawen opismate Mai & Asrul..kat Melaka... kira setiap minggu cuti sekolah nih kite gantung periuk laaa.... kite layan gambar aaaa...

walaupun hujan 1 hr sabtu lepas .. tapi meriah kan....orang kata hujan rahmat.


Balik dari kenduri umah Mai.. singgah Taman buaya & Taman tema air.. errmm..syahmi aper lagi... kalau dah jumpa air tuh.. tkkan pandang ajer... harus berkubang... kehkehkeh...


Nasib baik ler cetek syahmi ooiii.... klo tkkkk....mama pun join..


Kalau dah pg melaka tuh tk lengkap klo tk singgah medan ikan bakar. Kalau dah berkubang dalam hujan.. sejuk2 tuh... mesti lah lapo kan syahmi...Kitorang lebih suka makan kat Crystal Bay, Alai. Masa pilih tuh..rasa mcm nk amik sumer...  udang, ikan, sotong, lala, ketam, heheh... masa nie lebih kurang pkol 6.00ptg.

Tangan sape lahh.. yg lapo sgt tuh yer... tkkan pandang ajer kan... ikan sweet sour tuh.. aper lg.... kat sini diorang bg nasik lemak bungkus daun pisang.. 50sen jer....  kite belasah 2 bungkus...upppsss!!!

Sotong grg tepung...

& udang grg tepung...  tu jer yg kitorang amik... 3 jenis jer.. tu pun tk abis.. sotong & udang tapau bawak balik umah.. nnt sambung makan.. heheheh...

haa... ini budak baru tau lapar...td kat umah kenduri tk nak makan... masa bekubang pun tk hingat ...

cukup la tuh... kenduri2 yg lain tk blh aaa.. masuk sumer sini.. nnt lari konsep plak... heheheh...

1 comments:

MyRule said...

thanks kak coz dtg..

lapar la plak tgk seafood tu..hehehe