Arz's Delicious Homemade

Assalamualaikum w.b.t,

- Terima kasih kerana sudi berkunjung ke blog Arz's Delicious Homemade. Arz's Delicious Homemade menerima tempahan untuk sebarang majlis (Pertunangan, Perkahwinan, Hari jadi, Kenduri kesyukuran dan sebagainya).
- Nikmati kelazatan produk Arz's Delicious Homemade dgn dekorasi yg cantik & menarik pada harga yg berbaloi.. :)

- Untuk pertanyaan atau tempahan sila hubungi saya: Arz / Lena : 019-6056500
- WhatsApp : 019-6056500
- Tempat: Pangsapuri Seri Proton, Kg Jawa Klang.
- Tempahan hendaklah dibuat seawal 2-3 minggu bergantung kpd kuantiti tempahan tersebut. Lagi awal lagi bagus.
- 50% deposit hendaklah dibayar atau bank in ke akaun Maybank saya bg tempahan RM100 & ke atas. Email bukti bayaran ke : rz_lena@yahoo.com
- Pickup point : Pangsapuri Seri Proton, Kg Jawa Klang dan Shah Alam.


**
****Terima Kasih******


Assalamualaikum....
kepada Capoh dan Zili kite mintak maaf sbb lambat masukkan gambar order korang... kite bz sesangat dengan annual dinner preperation. korang pun tau kan..hari nie lega sungguh sbb segalanya dah selesai dan hari nih berkesempatan update. Ok lah.. BB cheese tart mmg punya regular customer iaitu CApoh ..setiap kali balik kampung seakan wajib bawa BB cheese tart dari Arz's Homemade... Terima kasih CApoh yg tk jemu-jemu mengoder.
50pcs BB cheese tart


Dan yang ini order dari Norzazili ....brownies utk belanja rakan-rakan sekerjanya. Zili request utk siap di potong dan letak bunga yang cute tapi nampak fresh... dan semestinya brownies kaya dengan curahan coklat di atasnya...  ini lah order yg saat-saat kite terlalu sibuk dengan final preperation utk dinner. tp alhamdulillah sempat juga kite tunaikan permintaan zili.




0 comments: