I made this widget at MyFlashFetish.com.

Arz's Delicious Homemade

Assalamualaikum w.b.t,

- Terima kasih kerana sudi berkunjung ke blog Arz’s Delicious Homemade. Arz’s Delicious Homemade menerima tempahan untuk sebarang majlis (Pertunangan, Perkahwinan, Hari jadi, Kenduri kesyukuran dan sebagainya).

- Nikmati kelazatan produk Arz’s Delicious Homemade dgn dekorasi yg cantik & menarik pada harga yg berbaloi.. :)

- Untuk pertanyaan atau tempahan sila hubungi saya: Arz / Lena : 019-6056500

- Email : rz_lena@yahoo.com, WhatsApp : 019-6056500

- Tempat: Pangsapuri Seri Proton, Kg Jawa Klang.

- Tempahan hendaklah dibuat seawal 2-3 minggu bergantung kpd kuantiti tempahan tersebut. Lagi awal lagi bagus.

- 50% deposit hendaklah dibayar atau bank in ke akaun Maybank saya bg tempahan RM100 & ke atas. Email bukti bayaran ke : rz_lena@yahoo.com

- Pickup point : Pangsapuri Seri Proton, Kg Jawa Klang dan Shah Alam.


**
****Terima Kasih******


Errm..... kak sam nak sambut besday adik dia.. Noi & Ucu.
nak kek span pandan... & bawa balik kampung...
ermm... lama nya tk jumpa mak, ayah, idah & kak long kak sam...
meriah diorang tuh..... mcm kak sam jugak kuat gelak... kehkehkeh..
kirim salam kat depa yer....
kak sam mintak
" akak punye esok buat cantik2 gak ye , biar org x sampai hati nak makan...
kalo buleh... buat tema ala2 festival flora ... wedding garden ke.. "

itu kata kak sam kehkehkeh.....
amboooiiii kak sam nih... mula laa tuuu... macam2...
ape pun bila dah hantar kek ... dia kata cantik n sayang nk potong..
terima kasih sam.....sudi order lagi... klo boleh..lagi dan lagi ..dan lagii... heheheh.....



0 comments: