I made this widget at MyFlashFetish.com.

Arz's Delicious Homemade

Assalamualaikum w.b.t,

- Terima kasih kerana sudi berkunjung ke blog Arz’s Delicious Homemade. Arz’s Delicious Homemade menerima tempahan untuk sebarang majlis (Pertunangan, Perkahwinan, Hari jadi, Kenduri kesyukuran dan sebagainya).

- Nikmati kelazatan produk Arz’s Delicious Homemade dgn dekorasi yg cantik & menarik pada harga yg berbaloi.. :)

- Untuk pertanyaan atau tempahan sila hubungi saya: Arz / Lena : 019-6056500

- Email : rz_lena@yahoo.com, WhatsApp : 019-6056500

- Tempat: Pangsapuri Seri Proton, Kg Jawa Klang.

- Tempahan hendaklah dibuat seawal 2-3 minggu bergantung kpd kuantiti tempahan tersebut. Lagi awal lagi bagus.

- 50% deposit hendaklah dibayar atau bank in ke akaun Maybank saya bg tempahan RM100 & ke atas. Email bukti bayaran ke : rz_lena@yahoo.com

- Pickup point : Pangsapuri Seri Proton, Kg Jawa Klang dan Shah Alam.


**
****Terima Kasih******


Heeerrmm.... mmg geram jer tgk rakan2 alam maya yg lain tuh tayang kek karemel masing2... lantas daku juga kuatkan semangat utk mencuba. Kalau ikutkan mmg sumer nk buat.. tapi yer lah.. kalau dah balik keje tuh berkejar sana...berkejar sini.. dah pkol 10 mlm... mata pun nampak bulan & bintang aje lah...
tp dek sebab perasaan dah meluap2 nk mencuba kek karemel nie maka terhasil lah ia.. nie kali ke2 buat.. yg kali pertama... tk sempat bergambar...dah abis ngap... mmg sedap & marbeles... tak tau nk bayang kan dah.. kite jalan2 kat blog pakar masak nie.. Azlita masam manis .. . klo korang tgk mesti leleh air lior korang..  terima kasih kak ita yg sudi kongsi resepi ... ape pun layanzzz

0 comments: