Arz's Delicious Homemade

Assalamualaikum w.b.t,

- Terima kasih kerana sudi berkunjung ke blog Arz's Delicious Homemade. Arz's Delicious Homemade menerima tempahan untuk sebarang majlis (Pertunangan, Perkahwinan, Hari jadi, Kenduri kesyukuran dan sebagainya).
- Nikmati kelazatan produk Arz's Delicious Homemade dgn dekorasi yg cantik & menarik pada harga yg berbaloi.. :)

- Untuk pertanyaan atau tempahan sila hubungi saya: Arz / Lena : 019-6056500
- WhatsApp : 019-6056500
- Tempat: Pangsapuri Seri Proton, Kg Jawa Klang.
- Tempahan hendaklah dibuat seawal 2-3 minggu bergantung kpd kuantiti tempahan tersebut. Lagi awal lagi bagus.
- 50% deposit hendaklah dibayar atau bank in ke akaun Maybank saya bg tempahan RM100 & ke atas. Email bukti bayaran ke : rz_lena@yahoo.com
- Pickup point : Pangsapuri Seri Proton, Kg Jawa Klang dan Shah Alam.


**
****Terima Kasih******


Alhamdulillah selesai saja siaran Kerja@rumah RTM1 semalam, saya dihujani denga panggilan telepon & sms. Ada yang bertanyakan tentang produk dan tk kurang juga yg bertanyakan tentang kelas coklat. Kepada yang booking kelas coklat kita jumpa nanti ya...
Saya cuba upload video yg saya rakam di sini tapi tak boleh pula... kalau kengkawan nk tgk boleh ke FB saya Lena Arshad. Smoga kita semua sama2 sukses dalam ape juga perniagaan yg kita buat. Yang penting ada minat dan kesungguhan.



1 comments:

wan said...

Sudah masuk tv..Moga murah rezeki bertambah2 la order..kena tambah buka kedai pas nie..

Kate-Middleton-Wedding-Dress