Arz's Delicious Homemade

Assalamualaikum w.b.t,

- Terima kasih kerana sudi berkunjung ke blog Arz's Delicious Homemade. Arz's Delicious Homemade menerima tempahan untuk sebarang majlis (Pertunangan, Perkahwinan, Hari jadi, Kenduri kesyukuran dan sebagainya).
- Nikmati kelazatan produk Arz's Delicious Homemade dgn dekorasi yg cantik & menarik pada harga yg berbaloi.. :)

- Untuk pertanyaan atau tempahan sila hubungi saya: Arz / Lena : 019-6056500
- WhatsApp : 019-6056500
- Tempat: Pangsapuri Seri Proton, Kg Jawa Klang.
- Tempahan hendaklah dibuat seawal 2-3 minggu bergantung kpd kuantiti tempahan tersebut. Lagi awal lagi bagus.
- 50% deposit hendaklah dibayar atau bank in ke akaun Maybank saya bg tempahan RM100 & ke atas. Email bukti bayaran ke : rz_lena@yahoo.com
- Pickup point : Pangsapuri Seri Proton, Kg Jawa Klang dan Shah Alam.


**
****Terima Kasih******


Haa... entry kali nie nk tunjuk coklat in box 35 cavity semuanya. Coklat untuk hantaran dan juga gift.

2 set coklat nie di tempah oleh Linda@sec13 shah alam untuk kawannya yg nk bertunang pd 12 sept 10 nie. Linda nk tema hijau putih. So.. ini lah hasilnya. Kepada linda dan kawan linda tuh.... terima kasih banyak2 yer... harap puas hati ngan coklat akak tuh. Selamat bertunang dan semoga bahagia yer.




Yang nie pulak di tempah oleh Arlina... juga untuk kawannya yang nk buat hantaran bertunang. Kiranya Arlina nie agen coklat arz la kan... hehehe.... arlina plak kata temanya hujau n peach. Nak bentuk love dan rose... so inilah hasil nya. Harap puas hati yer. Lupa lak nk tanya bila tarikh bertunangnya. Tak per lah,..ape pun semoga bahagia dan cepat2 naik pelamin yer.



Hari yang sama juga .... coklat nie... kita buat untuk di jadikan gift. Syahmi nak bagi kat Aunty Suzy@NilaiSpring PD. Coklat yg bertemakan ceria dan bahagia ini syahmi hadiahkan utk aunty suzy sebagai tanda terima kasih Syahmi satu family kepada aunty suzy. Petang tuh kitorang pass coklat nie dan berbuka puasa di Nilai Spring Hotel. Harap Aunty Suzy suka yer..

0 comments: